een Elf



 

Reacties

  1. ja diane
    ik sluit mij aan bij corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diane, ik wist nieteens dat je een blog had,hahaha! Dus nu volg ik je hier ook :)
    xxx Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Diane,
    Mooi elfje dat in je tuin woont,en als er eentje woont moeten er meer zijn...... :o-)
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, zo echt, deze zou ik ook wel tegen willen komen in mijn tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi mireille , ik ga eens zoeken , veel makkelijker als ze zelf maken
    Donna , leuk hé ,ga meteen ook eens naar jou blog :o)
    Bedankt Marceline en Corry , deze week ga ik wel wat betere foto's nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzonder mooie elf.
    Haar zou ik graag in mijn tuin willen tegen komen lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi.
    Tot in de puntjes perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adembenemend mooi!!! Neen ik sta niet in Hasselt maar ga wel kijken is maar enkele kilometers van thuis. Spijtig dat je er niet staat vind jouw elfen geweldig!!!
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Have you ever considered creating an ebook or guest authoring on other blogs?

    I have a blog based upon on the same subjects you discuss and would really like to have you share some stories/information. I know my visitors would appreciate your
    work. If you are even remotely interested, feel free to send me an e mail.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

dank u voor uw bericht